20110318

☆ En loppe kom med hjem ☆

Idag har jeg været et smut forbi Riddehuset i Aarhus hvor der var loppemarked. Der var nogle fine stande og så var der også nogle hvor der ikke var en pind at komme efter. Men det var hyggeligt og der var lagkager og kaffe. Ikke fordi jeg fik det....havde gulerødder med i tasken :-)








Fik denne fine Bjørn Wiinblad vase med hjem. Perfekt til tuscherne!!!



I aften er jeg home alone, så den står på tøsehygge. Og jeg kan helt selv bestemme hvad jeg vil se i flimmeren, som virkelig er ved at halte lidt. Det er begyndt at tage et par minutter før der kommer lyd på :-/ Hmm... Tv'et må gerne lige holde lidt endnu, selvom kæresten gerne vil have en STOR fladskærm.



❤ madeBYbrink

4 kommentarer:

  1. sikken skøn vase! jeg æælsker bjørn wiinblad. men han er så svær at opstøve, medmindre man er tosset med hans platter. hvor meget kostede den??

    SvarSlet
  2. Tak :-) Synes også nogle af hans ting er fine.... Jamen jeg gav 85,- kr og tror det var lidt i overkanten, men hva pokker det var jo ikke en formue :-)
    Ja det er oftest kun platterne man ser...
    Nyd det gode vejr :-)

    SvarSlet
  3. ei tror du? det er da billigt.. men ja, man skal selvfølgelig prutte alt hvad man kan!
    vejret har været skønt herovre - og en lille "eftermiddagsdrink" blev nydt med en summerbird flødebolle.. mums! :)

    SvarSlet
  4. Ved ikke om det er dyrt.... Så bare lige en lidt større vase i min lokale genbrug til 20 kr. Den står desværre ikke i vinduet mere :-/ Øv hvordan kan den blive solgt, når butikken er lukket i tre dage pga rengøring. Snyd!!
    Godt I to tøser nød flødebollerne :-)
    Dejlig dag til dig...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...