20110509

★ Mulberry Aarhus skuffer igen ★

Endnu engang skuffer MULBERRY butikken/ejeren i Aarhus....

Det er så ærgeligt at Mulberry butikken i Aarhus er så lidt interesserer i at hjælpe sine kunder når der opstår et problem med deres tasker..... som jo bestemt ikke er i den billige ende.



Sagen er den at jeg i oktober 2010 købte en Mulberry taske på www.Mulberry.com, pga den dårlige service i selve butikken. Tasken er nu gået i stykker i det ene hjørne og det synes jeg er ALT for hurtigt.
Jeg skriver derfor en mail til www.Mulberry.com for at høre hvad jeg skal gøre..... Tænker i mellemtiden at jeg vil prøve at gå ned i butikken, da jeg kan læse på hjemmesiden at de også skal hjælpe, selvom den er købt på nettet. Så jeg smutter derned og viser tasken på en stille og rolig måde. Men hun kunne ikke hjælpe og sagde at det skulle jeg regne med skete når det var den slags læder :-0 OMG..... Skal en dyr taske ikke holde mere end et halvt år, fordi det er i lammeskind :-/ Jeg var chorkeret.....
Jeg smuttede og tænkte hold da op, endnu en grund til at købe Mulberry i København eller på nettet.

Et par timer efter får jeg en mail fra Mulberry support, jeg tidligere havde skrevet til.
De beklager meget og selvfølgelig skal det ikke kunne ske med tasken. De opfordrer mig til at gå ned i min lokal Mulberry butik (okay?!?!?!?), som gladeligt vil hjælpe mig med at få den ombyttet, hvis de har tasken, eller hjælpe mig med at få den sendt til England. Det var så sandelig ikke den service hun nævnte da jeg var nede i butikken. Det er sku da utroligt, at sådan en butik kan have så ufattelig ringe service. Jeg er rystet!!!!
I mailen står også at jeg selvfølgelig kan vælge selv at sende den og det er det jeg så gør.....

Kunne så ikke dy mig.... Jeg ringede ned i butikken og fortalte hvad der stod i mailen og spurgte hvorfor hun ikke havde tilbudt at hjælpe mig med at få den sendt!?!? Hun havde ingen go forklaring på det.... Men sagde at sådan var det når man købte på nettet. Hvorfor skrev www.Mulberry.com så noget helt andet????
Og når jeg nu havde hende i røret kunne jeg lige så godt fortælle hende hvor dårlig og skuffende service hun havde i sin butik og at det specielt var hende der var værst. Og at den dårlige service var grunden til at jeg købte tasken på nettet og ikke i butikken....
Hun spurgte hvorfor jeg så kom ned i butikken med tasken når jeg synes servicen var så dårlig. Jeg fortalte, at jeg håbede at blive positiv overrasket.... Desværre var det absolut ikke tilfældet!

Derfor anbefaler jeg bestemt IKKE Mulberry butikken i Aarhus...



❤ b r i n k '

31 kommentarer:

  1. Træls oplevelse! Og det værste er, at man som forbruger ikke orker at tage kampen op. Men de fortjener jo virkelig ikke at slippe afsted med så ringe en service...

    SvarSlet
  2. Hel' vild dårlig oplevelse.... Man er sku lidt magtesløs, når hun bare står med stoneface og siger der ikke er noget at gøre.
    Jeg vil også ønske hele Aarhus læser hvor dårlig service de har dernede og vælger at købe deres Mulberry tasker at andet sted. Ledt, men det håber jeg altså :)

    SvarSlet
    Svar
    1. hej. haaber du stadig er derude. vil lige sporge dig om hvad det er for det er for en taske om er paa billedet. synes den er vildt fed og vil meget gerne have fat i en magen til til min kaereste... haaber du kan hjaelpe mig.

      Anders

      Slet
  3. Ok, det var da en rigtig træls oplevelse du har haft... Jeg har kun oplevet rigtig god service i Mulberry Århus... Jeg har købt to tasker derind. Det var da helt vildt hvor meget forskel der åbenbart er på servicen. Og nej en taske fra Mulberry skal da ikke kun holde ½ år, ligemeget hvilket materiale det er... Det er godt nok ærgerligt. Hvad gør du nu så?
    Mvh. Ann

    http://tonightwehavethestars.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Hej Ann.
    Ja det er super ærgeligt at jeg har oplevet så dårlig service dernede flere gange og det har hver gang været hende der har det, som jeg er blevet ekspedieret af. De andre medarbejdere dernede har været vældig imødekommende.
    Havde jeg købt tasken i butikken havde servicen måske været anderledes... Det burde dog ikke være grunden!!!
    Har bare slet ikke lyst til at lægge mine penge der en anden gang. Så det må fortsat være på nettet...
    Jeg har idag sendt min taske afsted til England med de oplysninger som de skal bruge for at bedømme hvad der skal ske med tasken. Er noget spændt på hvad det ender med...
    Hende der skrev fra support var meget obs på at man som Mulberry kunde skal have en positiv oplevelse. Ærgeligt Mulberry Aarhus ikke har samme opfattelse!!!
    Kiggede lige på din blog.... Uhlala du har en fin Bayswater. Sådan en ville jeg også ønske at jeg var ejer af :)
    Kh Sarah.

    SvarSlet
  5. Efter at have 'googlet' mulberry Århus endte jeg her på din side, og jeg må sige: jeg er hel og aldeles absolut enig i din kritik af mulberry Århus ! Det må være den samme ekspedient vi har været udsat for!
    Lang historie, som jeg vil forsøge at gøre kort! Jeg har jagtet mulberry's 'clipper' rejsetaske - hvilket har været noget af en jagt! Først havde jeg fået mulberry kbh til at bestille den hjem - men de glemte mig og havde solgt alle taskerne da jeg ringede fordi jeg undrede mig over de aldrig ringede som de havde lovet! Derfor tænkte jeg:"jeg prøver da bare Århus" - da jeg i anden anledning alligevel skulle til byen 4 dage senere! Jeg ringede og mødte i telefonen en venlig ekspedient, der kunne oplyse mig de havde glipper tasken i den rette størrelse og farve - Perfekt ! Efter at have lovet jeg ville købe tasken med sikkerhed gik hun med til at ligge tasken til side til mig . Da jeg så kommer til byen 4 dage senere, fornøjet ved endelig at skulle hente tasken, kan en anden og meget mindre venlig ekspedient oplyse mig om at hun tidligere på dagen 'kom til' at sælge tasken til en 'der akut skulle på weekendtur'! Jeg blev SÅ irriteret, for hun var i starten ikke undskyldende - men havde mere attituden ".. Så det kan du vel nok forstå"! Vi fik dog udtrykt vores utilfredshed og hun undskyldte med at kunden tidligere 'virkelig havde brug for tasken' (som jo var lagt til side til mig!)???! Hvad jeg har lært af både
    Kbh - men særligt Mulberry Århus er : det handler udelukkende om at sælge en masse tasker! Kundeservice og kundepleje : non-existing!! Jeg er
    ikke i tvivl - jeg køber mulberry på deres engelske netshop i fremtiden!

    SvarSlet
  6. Hej skuffet Aarhus Mulberry kunde.

    Det er da utroligt med den biks og manglende service... Hvor er det ærgeligt at du ikke fik din taske og hvor frækt at de bare havde solgt den til en anden. Du kunne jo også ha' haft brug for den samme dag.

    Køb hel klart dine kommende Mulberry tasker på nettet. Der er SUPER service.... :)

    EN GO OPLEVELSE: Jeg havde i maj købt en messenger Mulberry, som i juni kom på udsalg. 117€ billigere.... Det er jo nogle penge at spare.
    Så jeg prøvede at sende en mail til dem og fortælle det... Tænkte de ville da bare grine af mig og sige 'ej desværre den går ikke'... Men sørme om ikke jeg fik en mail tilbage hvor der stod at de ville overføre 117€ til min konto. WAW!!! Sikke en service :)

    Håber du får lige så go' en oplevelse :)
    Tak for din historie, jeg er glad for at høre det ikke er mig der er hel gal på den.

    Kh Sarah.

    SvarSlet
  7. Hej allesammen

    Jeg er indehaver af butik Lykkeglimt (www.lykkeglimt.dk) i Vejle og har forhandlingen af Mulberry - jeg har et stort udvalg og bestiller gerne hjem efter ønske uden købepligt eller krav om depositum. Jeg sikrer alle en super god og nærværende service, så kom endelig ind hvis I skulle være en tur i Vejle eller omegn.

    Rigtig god weekend og måske ses vi :-)

    Mange hilsner

    Dorthe Sørensen

    SvarSlet
  8. Hej Dorthe.

    Lyder dejligt med en der sælger Mulberry med en go service :)
    Jeg vil tage et kig på din hjemmeside senere idag. Det kan jo være man kommer forbi Vejle på et tidspunkt :)

    Kh Sarah.

    SvarSlet
  9. øv øv. Jeg købte 3 guld armbånd i mulberry århus. og første gang jeg havde dem på, begyndte guldbelægningen at falde af. jeg gik selvfølgelig ind med dem, og efter 6 uger fik jeg svar, hvilket lød at de ikke kunne lave dem, og hvis jeg fik nogle nye, ville det samme ske. hmm. så ville jeg jo egentlig gerne bare have mine penge retur - men NEJ. Find noget andet el. få et tilgodebevis. Min Bare r.. om jeg vil købe noget derinde igen. øv øv. overvejer nu om jeg skal køre en sag på dem, da købeloven siger at hvis de ikke kan rep. el. levere en ny vare megen til, skal købet ophæves.

    SvarSlet
  10. Helt enig i kritikken. Jeg har kun browset i butikken i Århus og er hver gang blevet behandlet som luft. Der har INGEN interesse været. Jeg vil rigtig gerne have en Mulberry taske, men NÆGTER at lægge mine penge i Århus butikken. Derfor er jeg meget glad for at høre om butik Lykkeglimt.

    SvarSlet
  11. Hvor er det utrolig ærgeligt at vi er så mange med så ufattelig dårlig oplevelse af Mulberry butikken i Aarhus.
    Man burde egentlig skrive til Mulberry og fortælle om den dårlige service hun byder. Måske de ikke er glade for at lægge navn til sådan en behandling....
    Jeg synes hel klart at I skal købe jeres Mulberry tasker andre steder. Jeg kan klart anbefale www.Mulberry.com, der er super super super god service. Eller prøv Lykkeglimt, som har skrevet på dette indlæg. Lyder også til at der er god service :)
    Og kom så igang med at spar op til en.... Det er jo så skønne tasker ;)
    Ha' en dejlig dag.

    SvarSlet
  12. Hej,
    Kan man godt bare bestille tasker hjem fra mulberry.com? Kommer der ikke told på?

    SvarSlet
  13. Hej Anonym.
    Undskyld mit ustyrlig sene svar.....
    Ja man kan sagtens bestille på muntert.com. Det bliver sendt fra England, så derfor skal man ikke betale told. :-)
    Mvh Sarah.

    SvarSlet
  14. Hov.... muntert.com= mulberry.com.... Altså den mobil ordbog :-)

    SvarSlet
  15. Jeg har selv flere gange for overdrevet dårlig service i butikken Lykkeglimt - af selve indehaveren Dorthe Sørensen! Hun er sød når man kommer og køber og ligger sine penge, men er der reklamationer er hun direkte ubehøvlet! Hendes ansatte er søde, men handler ikke i butikken igen pga. af hende!

    SvarSlet
  16. Hej anonym.
    Hvor ærgerligt at høre du har haft en dårlig oplevelse der...
    Hmm hvad enten det er det ene eller andet sted, så er det ikke okay med dårlig betjening lige meget om man har købt for 100 eller 5000 kr.
    Jeg ved Dorthe Sørensen har skrevet her på min blog under dette indlæg. Så lader hende svare hvis hun ser det....
    Jeg er jo som tidligere skrevet stor fortaler for www.mulberry.com.
    Fremragende lørdag til dig ツ

    SvarSlet
  17. Hej jeg vil også lige knytte en kommentar til Lykkeglimt i Vejle, jeg har også kun oplevet dårlig service der, ingen Kundeservice overhovedet.

    SvarSlet
  18. hvad er det for en taske model som er paa billedet. saadan en vil jeg nemlig gerne have fat i. nogen som kan hjaelpe mig..

    SvarSlet
  19. Min søster ville købe en taske i gave til sin datter, en taske til 8000 kr. De ville ikke pakke den ind. Det skulle hun selv gøre. Ekspedienten sagde, at hvis chefen ikke så det ville hun komme papir og bånd med ned i posen.
    Jeg ved ikke lige hvad der sker for den butik og jeg forstår ikke at hun kan blive ved med at være mulberry forhandler.

    SvarSlet
  20. Ejeren er i 2013 inde i mulberry butikken stadig en klap hat. Har lige været ude for nøjagtig det samme som du beskriver i dit indlæg, hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste der har fået så dårlig en behandling af ejeren. Have bilder hun sig ind!

    SvarSlet
  21. Så vildt hvor elendig en service de har i Mulberry Aarhus. Tror ikke Mulberry koncernen er klar over dette. Sætter ikke mine fødder indenfor deres dørtrin igen. Uforskammet og snobbet betjening.

    SvarSlet
  22. Hej anonym.
    Hvor er det ærgerligt igen at høre om en dårlig oplevelse i Mulberry Aarhus.
    Har selv tænkt på om Mulberry koncernen er opmærksom på den utrolig dårlige service de yder. Jeg har ligeledes tænkt på at skrive til Mulberry og gøre opmærksom på det, men ved ikke om der vil komme noget ud af det...
    Jeg går en lang bue uden om den butik

    SvarSlet
  23. Right away I am going to do my breakfast, afterward having
    my breakfast coming again to read other news.

    Here is my page; マークジェイコブス 時計

    SvarSlet
  24. Touche. Solid arguments. Keep up the good effort.

    http://afghanuniversity.edu.af/comu/forums/topic/hasty-treatments-in-twitter-followers-for-any-kind-of-a-z/
    http://aklmckenzie.bravesites.com/entries/general/understand-this-twitter-marketing-method-for-generating-leads
    http://agudahaifa.co.il/content/not-very-difficult-products-when-buy-twitter-followers-cheap-across-us
    http://aiica.privatedns.com/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=27336
    http://africanamericansupersite.com/index.php?do=/profile-53959/info/

    Here is my web page logam

    SvarSlet
  25. Wonderful website. A lot of helpful info here.
    I'm sending it to some pals ans also sharing in delicious. And certainly, thanks to your effort!

    superb tickling lott zippo puram
    http://www.runfeminatour.com/?q=node/12652
    http://fit.ecode.rs/teretana/forum/basic-advice-how-buy-real-followers-twitter-made-clear
    http://canadareve.com/?q=content/quick-tips-social-media-services-and-marketing-some-kind-enhancement
    http://www.mwaccountants.co.uk/content/helpful-how-buy-real-followers-twitter-technologies-1-whatrrrs-recommended
    http://www.oooleee.com/en/blog/fleet-structures-involving-how-buy-real-followers-twitter-through-excellent-article
    southseas mackey package joes allahabad

    Feel free to surf to my website ... warrenton

    SvarSlet
  26. Thanks to my father who informed me on the topic of this weblog, this blog is
    in fact amazing.

    incompatible reunion tower dallas texas
    libya job
    baltic scram
    http://www.electricianprograms.org/node/74073/
    http://www.hivaidsdisclosure.co.za/node/124515
    http://rallyshow.rossiysky.ru/en/node/81108
    http://color.astrata.mx/tippublico/step-by-step-direct-to-the-point-programs-for-the-purpose-of-buy-twitter-followers-cheap
    http://www.bizimtoptan.com.tr/en/content/convenient-cheap-twitter-followers-free-opportunities-and-good-opening
    daddy hobby montserrat emmanuel robles riverboat fishermen

    Feel free to surf to my page: barcelona spain

    SvarSlet
  27. Undeniably believe that which you stated. Your favorite justification seemed to be on the internet the simplest thing to be aware of.

    I say to you, I definitely get annoyed while people consider worries that they
    plainly do not know about. You managed to hit the nail upon the top
    and defined out the whole thing without having side-effects , people can take a signal.
    Will probably be back to get more. Thanks

    http://aseainfo.org/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=102479
    http://australiainternationalshipping.com/forums/topic/alter-your-marketing-line-of-attack-buy-twitter-followers-get-twitter-followers/
    http://athabasca-university-reviews.com/activity/p/43781/
    http://asanerworld.com/node/7464
    http://awesomeindiefilms.doobious.org/groups/how-to-buy-real-active-twitter-followers-to-business-organisation-disclosure/

    Feel free to surf to my website; pate

    SvarSlet
  28. Jeg bor i Vejle og var inde i Lykkeglimt et par gange for et par år siden hvor jeg blev behandlet som luft, og derfor valgte jeg at købe den Mulberry taske jeg havde i tankerne i Mulberry Århus (havde en god oplevelse, men chefen som jeg husker fra da jeg boede i Århus, var da heldigvis heller ikke til stede). Sjovt nok: Næste gang jeg satte mine ben i Lykkeglimt i Vejle bar jeg den nye Mulberry taske, og vupti, så kunne jeg pludselig godt fange Dorthes opmærksomhed og blive spurgt om jeg skulle bruge hjælp! Men hun og hendes ekspedient var alligevel så emsige og anspændte at jeg ikke engang få lov at røre ved taskerne, og efter det har jeg ikke sat mine ben der og har købt mine ''Morbær'' på nettet.

    SvarSlet
  29. Hej...

    Jeg var inde i Mulberry forleden for at købe et mobilcover og betjeningen var fint, det var en mand.

    Men indehaveren fik et flip på et bud der kom med pakker. Hun skældte ham ud fordi de ikke stod som hun ville have dem til, og det var så pinligt og ubehageligt at mine veninder gik ud af butikken.

    Budet optog samtalen og vi måtte sige at vi kunne kontaktes hvis der blev noget med hans arbejdsgiver.

    Altså hvad er det for en behandling, og når der så er kunder tilstede, så må man lige skrue lidt ned...

    Hun er den mest ubehagelige person man kan støde på.

    Både jeg og min svigerfamilie har lagt utrolig mange penge derinde. Når jeg kommer, bliver jeg behandlet som luft, når min svigerinde er med, er det lige før champagne propperne springer.

    Mvh Tanja

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...