20120309

...Replica design møbler... ???


Design møbler kan jeg jo godt lide, det kan jeg vidst ikke løbe fra...
Men jeg står i den situation, at vi mangler en lænestol herhjemme, men har ikke liiiige 30.000-50.000 kr. at smide efter en lænestol. Og det er desværre i den prisklasse, de stole jeg falder for, er i... Hmm what to do?!?!

Jeg har virkelig prøvet at kigge alle mulig andre steder, men vi kan simpelthen ikke finde en vi begge er enige om. Enten er det en kæmpe stor læderstol med køleskab og 'spring ud benstøtte' (Friends style) uden skyggen af pæne former eller også synes jeg det er noget skrammel eller også siger den mig bare absolut ingenting.

En jeg kender (læs. Martin) nævner så replica møbler... Først er jeg afvisende, da jeg egentlig er imod replica af design møbler, da det 'rigtige' ligesom går af dem.

Men nu har jeg så kigget lidt nærmere og hvad ser jeg.... Min elskede Eames Lounge Chair til 'sølle' 8000 kr. (sølle i forhold til de 48.000 kr. den koster, hvis det egentlig kan gøre det)
Så er det jo lige pludselig en hel' anden snak når vi er i den prisklasse, meeeeen kan jeg leve med at den er en replica... Det er ikke fordi det skal være et mærke, det er princippet i kopivarer jeg har det lidt svært med....
Har også et ret godt øje til Oksen... Ællebælleællebælle...

Hvad er din holdning til replica design møbler?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...