20120328

• Nyder lige at min ejer er slap •



Ja altså slap som i, skidtmads, av har ondt i halsen agtig.....jeg bliver liggende i sengen dag. Kan skisme ikke holde til at drikke til den lyse morgen mere, det var en vældig fest, i lørdags, men hård at komme over. Og så har jeg måske leget lidt for meget forår...

Det er altså ikke for at få medynk, det er bare for at vise hvor godt ♥Valborg♥ ligger. Jeg orker ikke lige at kæmpe med hende, for at få hende ned. Så hun får lige min fodende her til formiddag. Hun må ellers ikke ligge i sengen, for når hun vejer 50-60 kg, så er der ikke spor plads til mig. Men hun nyder det så meget, logre med halen i søvne, snorker og drømmer ツ Hun skal også mærke det er recovery dag idag!!!

♡ sarah b

1 kommentar:

  1. Søød Valborg! Så godt hun ligger. God bedring til dig! Knus Lise

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...