20120327

• Den gode nabo •



Jeg har for et par dage siden blogget  om pallerammer, som man kan bruge som højbede.... Og synes det er så smart en fidus, men havde lidt svært ved at finde nogen som jeg kunne købe...

Men, så er H og jeg igang med at sætte hegn op ude i haven, så hvalen ikke løber væk. Og vi kan jo så kigge lidt ind til vores nabo, som har alverdens ting og sager....(læs. ragelse og en del af vores storskrald) Men hvad ser jeg....pallerammer, meeen kan han nu undvære noget af al' hans guld.

H snakker med ham dagen efter og voila, igår da jeg kom hjem lå der fire pallerammer til os.

Det er skisme fornemt :-) Så skal der vidst sendes grønsager over hækken, som tak.

Nu skal jeg bare ha' fyldt jord i og så igang... 

♡ sarah b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...