20110609

☆ Sikke da en vældig pakke til mig ☆

Sikke jeg har glædet mig til at modtage denne pakke. Og jeg har da aldrig fået en pakke der er pakket så fint og flot ind, og med så meget lir i form af klistermærker, postkort og pins...



Jeg har jo den aftale med mig selv, at jeg sparer op og må så hvert år købe en lækker taske. I år er valget så faldet på Mulberry Messenger bag i kahki farvet. Det er det skønneste læder og flot sort hardware.
Har længe manglet en taske med en rem, så man har armene fri til shopping ;) Denne er perfekt!

Går jo godt nok også og venter på at modtage en Bayswater, Mulberry taske, som jeg modtager i stedet for min Leah taske der var gået i stykker. Sikke en ustyrlig herlig ventetid ;)

Men hvorfor pokker kunne man ikke bare have en anden sund og meget billigere fetish? Trøst mig, hvis du har det på selv samme måde :)

❤ b r i n k '

2 kommentarer:

  1. Sådan en pakke vil jeg også have :)

    SvarSlet
  2. Du skal bare skrive til Mulberry, så er du måske heldig :) Husk at send dine kortoplysninger med og ikke kigge på din bankkonto bagefter ;) Voila..... så får du sådanne en pakke!!!
    Ha' en dejlig dag Jo :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...