20110518

★ På cykel rundt i byen ★


Billede # 1: HUSK MIT NAVN har malet på husgavl på Frederiks allé.... Synes han laver nogle yderst fede ting!
Billede # 2: Min cykel har været på tur rundt i Aarhus, på jagt efter en ny cykel til mig... :) Jubii yaa...





Billede # 1: Rundt i Aarhus er der begyndt at være mange steder hvor der er smidt maling op på husmurene.... Gad vide hvad det går ud på?!?!
Billede # 2: En ordentlig mursten af en bog om Contemporary houses kom med hjem i cykelkurven. Hold da op der er nogle fede huse imellem, som kan give lidt go inspiration.






Min nye hel' fantastisk fede dansk designet cykel :) Har ikke fået den endnu.... Så glæder mig ustyrlig meget :)

Dejlig dag i Aarhus ❤ b r i n k '

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...