20110517

★ What a lovely jobcenter-day ★

Go'morgen alle I skønne, som følger med på bloggen....
Bliv endelig fast læser, det gøres ude i venstre side af bloggen. Jo flere faste læsere, jo gladere en blogger er jeg ;)

Sikke en regnvejrsdag det er idag.... Og jeg skal hente min nye cykel. Åhhh neeiii tænk nu hvis den ikke kan tåle vand og bliver beskidt. Den må pudses og poleres når jeg får den hjem.... Måske den skal have en plads i lejligheden ;)
Ellers står dagen idag på møde på jobcentret, som gerne skal hjælpe mig til at komme i job!?!?!? Hvad er der nu..... 3 1/2 måned til jeg skal læse kandidaten. Så gad vide hvor relevant det er for mig.... Men afsted skal jeg jo :)

Du må ha' en yderst skøn dag i regntøjet :)



❤ b r i n k '

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...