20110406

★ Tre lillesøstre i genbrugsen★

Sikke et fund jeg har gjort mig....
Fandt den grønne skål for et par uger siden i en genbrugs. (havde aldrig set sådan en før) Og så idag var jeg så heldig at finde tre mindre skåle i lilla af samme slags i en anden genbrugs forretning. Synes de er noget så fine :-)



Den ene skål er allerede i brug.... Snack til mig mens kæreste manden ser fodbold. Det går ikke så godt for Chelsea, så han er lidt sur ;-b Jeg forholder mig i ro. Hihi!!


Har idag været igang med den hel' store protion Fimo ler. Synes altså ikke at de blev så fine som dem jeg havde set på en anden blog. Hun havde lavet æggene i nogle fine, sarte pastel farver, men dem kunne jeg ikke finde. Måske hun har blandet dem med hvid :-/
Hmm.... Nå, men de skal nok blive fine når de kommer op og hænge på nogle grene, håber jeg :-)



Sådan ser de ud i færdig udgave... Farverne er lidt lysere virkeligheden!



Påsken er på vej ❤ madeBYbrink

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...