20110407

★ Hjertegarn & hjerterum ★

Idag har jeg været i 'strikkeklub' hos min kære svigermor. Hun er rigtig dygtig til at strikke og jeg mangler noget assistence på den front. Så det var så perfekt at hun ville sætte nogle timer (en hel dag) af til mig og endnu et af mine projekter. Det er jo dejligt, at have noget at nørkle med, nu hvor der ikke hænger arbejde på træerne til mig.

Jeg havde fundet en fin, enkel opskrift på luffer. Der skulle bruges Hjertegarn i uld, som jeg havde købt hos min lokale garnpusher - Trøjborg garnbutik.
Og så var det ellers igang med strikkepindende...
Her er det næsten færdige resultat...



På min tur i rutebilen til strikkeklub... Hækleposen var med på tur!



❤ madeBYbrink

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...