20110321

☆ Fedtet garn projekt ☆

Nu har mit projekt 'vask hår hver anden dag' stået på en uge og det er gået ganske udemærket. Mit hår har i hvert fald ikke vænnet sig til det endnu, men jeg er selv ved at vænne mig til det. Og det skal nok blive godt med tiden tror jeg, håber jeg.
Jeg har kigget på lidt forskellig tørshampoo, men tænkt om ikke det er lidt et fedt. For så får håret jo bare et andet produkt tilført og det kan måske heller ikke være hel' godt for hovedbunden. Hmm jeg ved ikke om det er noget pjat, men jeg prøver i hvert fald at blive ved uden tørshampoo.
Afstemningen er slut idag og 34 af jer har været så søde at stemme. Afstemningen viser at de fleste af os vasker hår enten hver eller hver anden dag.
Det er dog ret imponerende, der er to som vasker hår hver sjette dag. Det er godt nok vildt at de kan gå så mange dage uden at få fedtet hår. Eller det ved jeg jo egentlig heller ikke om de kan, men gør det i hvert fald :-)
Så alt i alt vasker de fleste af os hår ofte og det er jeg vidst også nød til at gøre.... I hvert fald hver anden dag. Har det nu engang bedst med nyvasket garn!!!



❤ madeBYbrink

2 kommentarer:

  1. Nåede ikke lige afstemningen, men her er det ca 3-4 dage der er imellem 2 vaske. Der kan nemt gå op til 7 dage uden problemer. Er dog lige blevet klippet kort og farvet, og ved ikke helt hvordan det vil reagere.

    Men hold ud og lad der gerne gå 3 dage i weekenden hvis du kan holde det ud. Så skal hovedbunden nok rette sig ind.

    SvarSlet
  2. jeg fandt dett indlæg om hårpudder, som du måske kan bruge :)
    http://clamour4glamour.looklab.dk/beauty/harfokus-sprayserumpudder/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...