20111020

I det kreative humør...

Idag var jeg lige i det kreative humør....
Jeg har klippet og klistret på højtryk. Har lavet disse fine æsker, som jeg er blevet hel' vild glad for. Fandt inspirationen fra nogle æsker jeg så nede i byen, retropapiret er fundet i Søstrene Grene, dåserne i Pandurp hobby og reste i mine gemmere.
Nu glæder jeg mig til at sætte dem i vores kommende nye vindueskarme i vores hus, som vi meget snart skal flytte ind i :)
Ihh det bliver stort og meget voksent ;)




♡ b r i n k '

Posted using BlogPress from iPhone

3 kommentarer:

  1. Juuubbbbiiii.... du er tilbage!! :-)

    SvarSlet
  2. Yeeees I am :) bare vent til vi får huset. Så kommer der før/efter billeder.
    Og har idag lige bestilt flere æsker, så det skal snart produceres :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine æskerne!! Du er så god. Glæder mig til at følge med i flytningen her!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...