20110729

EFTERLYSNING - Loppemarked på Bispetorv.

...EFTERLYSNING...

Jeg var for flere måneder siden på loppemarked på Bispetorv i Aarhus. Og der var en dame som havde en bod med robuste kurve i galvaniseret stål, tror jeg det var. Der var to forskellige størrelser, til omkring 170-200 kr.
Den lille størrelse var perfekt til blade og den store perfekt til brænde...
Jeg har så meget fortrudt at jeg ikke købte en. Og nu er det jo nærmest umuligt for mig at finde frem til sælgeren.

Hvis du ved hvem det er som sælger dem, så skriv endelig en kommentar her på bloggen eller send en mail til madebybrink@gmail.com.
Så bliver jeg sååååå glad :)

Håber jeg måske kan være heldig at hun er der imorgen, hvor der igen er loppemarked på Bispetorv :)



❤ b r i n k '

Posted using BlogPress from iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...