20110606

Strik & hækl - 850 mønstre og råd

Har fundet denne fine, gamle hækle/strikke-bog frem, som jeg for længe siden har fundet ude hos min mor. Jeg blev inspireret af Stine, da hun også havde vist en bog der lignede.
Der er samtlige mønstre, former osv i den, så der er masser af god inspiration. Hvís jeg så bare kunne læse opskrifterne, det er mit evige problem. Eller også er det mest fordi jeg simpelthen ikke har tålmodighed til at sætte mig ned og tage mig sammen til at læse den. Jeg springer somregel bare ud i de forskellige ting uden opskrifter... Så de bliver heller ikke altid som de skal ;)

 
... Volapyk ...

2 kommentarer:

  1. Sikke fin en bog :) Og det er slet ikke så svært at læse hækleopskrifter, når man lige øver lidt!

    SvarSlet
  2. Nej tænkte det nok.... Jeg skal vidst bare væbne mig med en go sjat tålmodighed :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...