20110624

☆ Så futtede den heks af ☆

Sikke en hyggelig Sankt hans aften det har været :)
H og jeg tog ned til den lille træskibshavn i Risskov, på Trøjborg, hvor der var et stort bål, et skønt orkester, salg af øl og vin og masser af mennesker.
Der mødtes vi med en af mine veninder, Maiken og H's kammerat Thomas og hans kæreste.
Det var så hyggeligt et sted, hvor der lå både ud på vandet og der var folk i kajakker :)






Det er ved at være lidt tid siden jeg sidst har postet noget på bloggen.... Jeg har haft lidt problemer med det og har heller ikke kunnet kommentere på andres blog. Hmm aner ikke hva pokker der er galt med det. Det er træææls....
Er der andre end mig der også bøvler med det??? Og hvad skal jeg gøre?


❤ b r i n k '

Posted using BlogPress from iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...