20110501

★ Jeg er så glad for min cykel, men mangler en ny! ★

Nu vil jeg altså gerne snart være rask igen..... Jeg hoster og hoster og hoster og er ved at blive rystet fra mig selv af al den hosten. Har sovet på sofaen to nætter, fordi jeg vækker alt i nærheden af mig. Jeg vil være friiiiiiiiisk igen-basta bum!
Jeg har ikke fået lavet noget krea eller bagt så meget, da jeg har ligget under dynen og ikke orket...
Nå nok piv hulk snøft fra mig.... ;) Hihiiii!



Igår var H og jeg et smut nede i byen for at kigge på nye cykler og jeg havde godt af at blive luftet lidt :)
Jeg har stort set altid haft sådanne, you know, damecykler, men overvejer om jeg denne gang skal have en touring/citybike cykel.... Der skal være cykelkurv foran, det er et must ellers har jeg ikke såååå mange krav, udover den også gerne må se smart ud og have rullebremser.
Jeg har kigget på Nisiki og Von Bachhaus.
Hvilken cykel har du og hvad vil du anbefale?



Smukt forår ❤ b r i n k '

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...