20110412

★ Revnede bukser - hvor længe!?!? ★

Nå yndlingsbukserne må lade livet ser det ud til...... Piv!
De revnede idag, men hvornår gjorde de lige det :-/ Fandt først ud af det en times tid efter jeg var kommer hjem nede fra byen og Fie... Håber ikke folk har set for meget ;-) Synd for dem!!!



De ser sku også noget slidt ud nu jeg ser billederne....

På min vej idag... Er jo ret begejstret for gade/bygnings-malerier og andet fedt streetart, så længe det ikke er tags, der ikke er andet end grimme og ødelæggende...
Paven har jeg dog flashet før...


Den månedlige Ziggy madklub med gym-tøserne.... Dejligt at mødes med fire søde tøser :-)




2 kommentarer:

  1. christine bjorn nielsentorsdag, 19 maj, 2011

    he he havde slet ikke set dette indslag om dine revnede bukser... mon du har gaaet rundt med hul i buksen hele den dag??!! det er sku da lidt morsomt, men synd at du maatte sige farvel til dine bedste bukser :((((

    SvarSlet
  2. :-D Det har jeg måske :-/ Godt min jakke gik lidt ned over rumpen. Jeg har stadig ikke fundet nogle lige så gode bukser. Piv!!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...