20110409

★ Afstemning - Kitchen Aid køkkenmaskine ★


Jeg har endelig besluttet mig for at købe en Kitchen Aid køkkenmaskine. (det bliver jo nok i stedet for en taske så :-( ) Har haft min onkels til låns i et par uger og synes den levede fuldt ud op til mine forventninger.
Nu er mit 'problem' så at jeg overhovedet ikke kan vælge hvilken farve den skal være i. Der er jo så mange vanvittig flotte, skønne, dejlige farver at vælge mellem. Stem endelig med øverst på siden...
Farverne på billederne er desværre ikke helt som de ser ud in real life.

Gul

Solgul


Lime

Petroleum
Er noget lysere i virkeligheden.

4 kommentarer:

  1. Jeg har selv en i sort med kødhakker...største og eneste ulempe!!! Hvis kun skal lave kagedej eller små brøddeje er den god, men den kan altså ikke klare en medium eller stor portion brøddej...dejen kravler op i maskine hvis man er så smart at prøve! Jeg bager meget brød og har senere hen fået af vide at der findes meget bedre maskiner til det. Den er flot, men lidt upraktisk til brøddej : )Kh fra Jo

    SvarSlet
  2. Hej Jo :-)
    Hmm du er ikke den første der har sagt det og det lyder jo ikke videre godt må jeg sige.... Bum bum bum det er svært! Hvor mange boller er en lille brøddej for dig? Bare lige så jeg kan bedømme det. Jeg bager normalt en 12-15 boller afgangen...
    Jeg har hørt rigtig godt om kenwood' maskiner, men de er ski ikke så pæne. Det er selvf heller ikke det man skal gå efter, men udsenet er nu lidt vigtigt for mig :-/
    Hvad synes du om kødhakkeren?
    Ihh hvor har jeg bare lyst til at købe en.... :-/
    Kh Sarah.

    SvarSlet
  3. Jeg ville helt klart vælge Kenwood modellen til trods for udseendet, hvis jeg fik valget....det er den eneste rigtige siger profferne. De bruger også Kenwood hos Meyer´s kurser.

    Kicthen Aid er ikke 3000kr værd, heller ikke for designet!!

    Kh fra Jo

    SvarSlet
  4. Hej Jo.
    Jeg er også sprunget fra tanken om en Kitchen Aid, der er for mange som ikke er tilfreds med den på den ene eller den anden måde. Og jeg vil bare ikke give så mange penge kun fordi den ser lækker ud. Nu har jeg fundet en anden maskine, Assistent, som både ser lækker old school ud og skulle være FANTASTISK at arbejde med. Er enorm spændt på at få den hjem :-) Jeg har lavet et nyt indlæg her på bloggen, hvor du kan se den :-)
    Tak for dine tilbagemeldinger... Har også haft en lille debat på facebook om Kitchen aid og der var heller ikke udbredt begejstring. Så det er virkelig dejligt at I ytre jeres mening. TAK, for ellers havde jeg sku nok købt en Gul eller Petroleumsblå Kitchen Aid!
    Kh Sarah.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...