20110410

★ Assistent køkkenmaskine ★

Assistent Original AKM6120MW.





Lidt vælsindet har man vel lov til at være ik :-) Altså jeg havde jo egentlig bestemt mig for en Kitchen Aid køkkenmaskine, meeeeeen...


Nu har jeg fået researched lidt mere på køkkenmaskiner.... Jeg har jo hele tiden været lidt i tvivl om Kitchen Aid'en var den rette maskine, da det ikke har været særlig gode anmeldelser jeg har læst og hørt mig til.
Så jeg har ledt lidt videre og er stødt på denne maskine. En Assistent, som er en svensk maskine fra omkring 1940'erne. Og den får gode anmeldelser over hele linien, kan jeg sige dig. Ikke noget sted har jeg læst noget skidt om den. Det er jo dejligt!
Den har en stor 7 liters skål, så der kan virkelig bages brød. Og den får al' dejen med rundt når den ælter, der skulle ikke sidde noget på kanten som skal skrabes ned flere gange. Hvilket siges der skal ved Kitchen Aid'en.

Jeg har jo så dog ikke set den i virkeligheden endnu og kan godt være lidt nervøs for at den er STOR og at jeg slet ikke har plads til den i mit lille køkken. Jeg kan heldigvis gå lige ned til Støvsugerhjørnet, som ligger på Trøjborg og se den. Det vil jeg gøre imorgen, så skal I nok få en update omkring den.

Hvis du har erfaring med denne maskine, vil jeg blive meget glad hvis du vil dele den med mig....

Der bor en bager.... ❤ madeBYbrink

3 kommentarer:

  1. Spændende! Det vil jeg gerne høre mere om :)

    SvarSlet
  2. Hej Stine.
    Jeg skal nok berette når jeg har fået den. Er meget spændt... Skulle gerne være heldig at få den om en tre dage:-)
    Kh Sarah.

    SvarSlet
  3. Det var ikk meget her blev berettet :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...