20110403

★ AMO ★

Som nogen af jer jo godt ved, så holder jeg meget af at bage alverdens forskelligt bagværk. Det bliver godt nok oftest til brød, da hverken H eller jeg er de store kagespisere. Ikke fordi jeg ikke kan lide kage, mere fordi det sætter så tydelige spor på mig ;-)

Igår da jeg var i Ebeltoft fandt jeg disse to AMO bagebøger 2+3, som jeg ikke er faldet over før. Efter at have bladret lidt i dem, synes jeg det ser ud til, at der er mange virkelig lækre opskrifter, som frister at komme igang med at lave. Men hvad skal jeg dog vælge....?!?!
Jeg vil jo egentlig også gerne have nr 1 af disse bøger, men ved ikke om det er muligt at få fat på den. Er der nogen af jer der ved om man kan købe dem et eller andet sted? Jeg har ikke kigget på AMO's hjemmeside endnu, måske det er muligt at købe den der.
Glæder mig til at bage noget lækkert en af de kommende dage :-)



Go' inspiration ❤ madeBYbrink

3 kommentarer:

  1. De tre bøger er nogle af mine favoritbagebøger! De er virkelig gode og opskrifterne er nemme :)
    Jeg tror, du kan finde den første samme sted som de to andre. Føtex har dem, men sikkert også Bilka (og jeg så dem faktisk også i Løvbjerg, men jeg tror ikke de har alle tre der).

    SvarSlet
  2. Jeg må et smut i Løvbjerg eller Føtex.... Ihh håber der er en etter :-) Jeg glad for at jeg har fået øjnene op for de bøger :-)
    Det ser nemlig ud til at det er nogle nemme opskrifter, hvor der ikke skal al mulig fancy i, som er umuligt at få fat på :-)
    Hej Hej :-)

    SvarSlet
  3. Jeg tog et smut forbi Løvbjerg idag, men de havde desværre ikke bog nr 1.... Jeg må på jagt andre steder. Løvbjerg er altså godt nok en peberet butik....bogen kostede en 10'er mere end i Føtex. Ikke fordi en 10'er er vanvittig meget, men synes alligevel det er vildt de tager så meget mere for de samme ting.
    Hej Hej!!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...