20110308

☆ Fyldte poser... ☆

Sikke poserne blev fyldt.... Det meste er altså grønsager, så det er hel' lovligt. Men fik også købt flere bøger til billige penge, fx en bog om 'the' fra Tiger til en ti'er. Sikke et kup!

Morgensolen skinnede ind i mit hoved mens jeg så lidt Go' Morgen Dk. Dejlig portion D-vitamin :-)


Meget at slæbe for sådan én som mig. Hvor er min maaaaand....? :-) Og rimelig meget at have på sin cykel.


Fik købt lidt 'fessorstjerner' (det siger min kusine selv at de hedder). Har slet ikke tålmodighed til at lave sådan en, men det er nogle skønne farver...


Købte idag et fint læderarmbånd i H&M... Ærger mig hel' over, at jeg ikke også købte et i brunt læder... Det må jeg have fat i en af dagene!



Frokosten idag... Det er stadig vældig fint at være på kur og det bliver faktisk hel' sjovt når man på 8 dage har tabt sig 1,3 kg. Bliver ved en otte/ni uger endnu...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...