20110330

☆ Alexandre Wang eller Mulberry eller Marc ☆

Jeg ELSKER tasker i alle størrelser og former, men er noget kræsen med dem....
Har været så sød ved mig selv de sidste år, da jeg har givet mig selv lov til at måtte købe en lækker taske en gang om året og det har jeg ikke gjort endnu i år..... JUBII yaaa!!!!
Jeg har nogle forskellige i kikkerten, men har svært ved at bestemme mig... Det er sådan noget jeg godt kan tænke længe over.
Den taske jeg er på udkig efter skal være med en rem, så jeg kan have armene fri. Har rigeligt af de andre, ikke shoppe venlige tasker ;-)
Er der andre derude udover mig som også har denne skønne last???
Håber på noget opbakning, støtte og forståelse :-) Skønt med artsfælder!





Den første taske som er i mine tanker er...
House of Marc by Marc Jacobs - Sasha


Den anden skønhed...
Alexandre Wang Lia slinger.
Trejde og sidste taske... Den er mere klassisk og enkel! Det er dog ikke den sorte jeg tænker på. Der er en i en grålig farve med sort åbne/lukke system.
Mulberry Messenger bag.



8 kommentarer:

  1. Fine sager du sådan disker op med ;) Jeg må ( som altid ) stemme Marc Jacobs, de laver fantastiske tasker!! Kender godt selv til tasketrangen - nogle gange må man ærge sig over man har så få arme. Da vi flyttede for nylig, kom jeg vidst op på 4-5 flyttekasser med tasker. Derudover kom alle de andre kasser så med sko og makeup - nogle sagde enda, at de ikke gad hjælpe os med at flytte igen. :S Ups.
    Kh Louise.

    SvarSlet
  2. Alexandre Wang Lia slinger får min stemme :)
    Den er mere unik i udseende end de andre, og så er det skønt med en lang rem over skulderen og en ikke-alt-for-stor taske når man skal shoppe, for man får jo rigeligt andet at bære på! ;)

    SvarSlet
  3. Helt klart Mulberry´en...den er så fed og klassisk. Det er også lækker om 15 år : )Hvis jeg ikke havde børn, hus og bil og et meget bedre betalt arbejde havde jeg helt sikkert også en taske last!

    Kh fra Jo

    SvarSlet
  4. Gomorgen :-)
    Hmmm jeg har virkelig svært ved at vælge....
    Altså Marc Jacobs er jeg også hel vild med og holder rigtig godt. Den Sasha taske jeg har vist er virkelig virkelig virkelig fed in real life... Og kan fåes i en flot mørkegrå.
    AW tasken er SÅ fed, perfekt størrelse og smuk. Der er bare det, at den vejer lidt mere end de andre. Den har metal nitter i bunden og det skidt vejer lidt... Er selv mest til den lige pt.
    Mulberry'en er jo indbegrebet af go kvalitet og stil.... Men jeg tror den er lidt for klassisk for mig endnu. Men samtidig tænker jeg også at den bliver smuk når den har fået noget patina... Og deres tasker holder jo ustyrlig godt!
    Det er jo en yderst svær og meget vigtig beslutning... ;-) Hahaaaaa....
    I må ha' en dejlig onsdag 

    SvarSlet
  5. Jeg ville vælge Mulberrytasken, hvis det var mig :)

    SvarSlet
  6. Se så har jeg allerede skiftet mening igen :-)
    Jeg havde fundet en Alexander Wang taske på eBay, men tror sørme at den er fake... Er ikke helt sikker endnu, men håber snart at finde ud af det.
    Så tror det bliver Mulberry messenger tasken. Den er virkelig fin i den Khaki farve jeg har udset mig :-)Men som tidligere skrevt, så er jeg længe om at bestemme mig. Det er jo en yderst vigtig beslutning... ;-)

    SvarSlet
  7. Helt klart Mulberry!! Synes altså den med nitter er en no-go-nitte ;O)

    SvarSlet
  8. :-) Haha det var i hvert fald en nitte den nittetaske jeg fandt på eBay.
    Den er altså slem fed i virkeligheden...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...