20120305

♚...Fastelulleboller...♛



Lidt kagekiggeri fra min fødselsdag...

Jeg havde lavet fastelavnsboller med marcipancreme, som jeg desværre synes var for tung en fyld. Jeg er mere til kagecreme, så det bliver det i hvert fald næste år.

Derudover havde jeg også lavet en pandekagelagkage, det var super pandekager H havde lavet og det var en super flot kage, men....øv ja, et men mere... jeg havde været for nærig med sukkeret og så skulle ret have været chokolade/nutella i den. Så tror jeg den havde været perfect!

Ja så kommer vi til det mest vellykkede.... måske det ikke ser sådan ud på billedet....bollerne. Jeg havde lavet dobbelt portion og hold da op det hævede i stor stil. De var blevet gode, hvis jeg selv skal sige det...endnu en gang takket være AMO bagebøgerne. De er bare det bedste jeg har. Eller, i hvert fald indenfor bagebøger ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...